sosiale medier  •  brosjyrer  •  markedsmateriell  •  trykksaker  •  visuell profiL  •  film  •  foto  •  animasjon

SCENETEPPET OPP FOR MARKEDSFØRING OG GRAFISK DESIGN!

I januar 2018 bestemte Aurskog-Høland kulturskole seg
for 
å la en med hjerte for grafisk design entre scenen.

I 2020 var jeg ferdig utdannet mediegrafiker!

Fram til 2021 var jeg mediegrafikerlærling og konsulent ved kulturskolen. Her utformet jeg blant annet promovideoer, brosjyrer og deres nye logo (2018) og visuelle profil. (Les mer om mitt arbeid for kulturskolen her.)

I 2020 oppdaterte jeg logoen og profilen til å samsvare med hele Aurskog-Høland kommunes nye grafiske profil.

Logo anno 2018

Logo anno 2020 

Brosjyrer og planer 

Jeg designet høstbrosjyrer og planer fra bunn og ut ifra grafisk profil. Jeg brukte både clipart og egne fotografier og illustrasjoner. Her er et par eksempler.

Klikk på bildet for PDF-visning.

Kulturskolestrategi: Målet var å lage en kulturplan som skilte seg litt ut fra andre kommuneplaner. Kommunens grafiske profil ble brukt som utgangspunkt, men jeg la til noen egne elementer for å sette kulturskolens eget preg på den.

Film og foto 

Jeg stod for dokumentasjon av kulturskolehverdagen i form av filming og fotografering av arrangementer. Materialet ble benyttet til å synliggjøre kulturskolen og rekruttere elever.